Summa sidvisningar

tisdag 3 november 2015

Tiden bara rusar iväg

Oj idag har jag knappt hunnit sitta ner, det har varit fullt ös hela förmiddagen. Blev lite sovmorgon imorse. Jaa jag fick sova till 06.10 istället för 04.20 😄. Sen var de bara att gå ut med hunden, fixa frukosten och dra på ungarna kläder och dra till dagis. Dom äldre gör sin egen frukost och gör sig själva iordning så till dom sa man hej och hejdå åt typ. Direkt efter lämningen så drog jag till gymmet och lyfte lite vikter 😝. Min sätt att skingra tankarna som konstant snurrar i mitt huvud.  Hjälpte inte direkt mycket men jag blev av med lite av mina tankar och sånt skit. Var tvungen att lämna in mina tider till chefen och sen bokade jag till för synundersökning inför körkortstillståndet. Japp här händer de grejer hela tiden 😃. Har precis städat klart och startat en maskin och *poff* så blev klockan hämta-barn-på-dagis. Dagarna går fort när man har en del att göra. Idag har jag inte så vettiga saker att skriva om, i alla fall inte ännu. Näää hämta kids då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar