Summa sidvisningar

tisdag 3 november 2015

Jaa vad ska man säga

Jaa vad ska man säga om dessa ungar! Jag jobbar som vikarie på en förskola och då när jag jobbar så går Michelle och Wilmer på fritids, jag säger alltid till och då menar jag ALLTID till om dom ska vara på fritids. Om jag inte meddelar något så är det raka vägen hem som gäller. Det hade dock lilla Michelle missat så hon var kvar på fritids hon. Och här hemma sitter en orolig mamma och funderar vart fan Michelle har tagit vägen eftersom hon slutade 13.30 och klockan är nu 15.35. Men på fritids var hon och eftersom mamma inte hade sagt något så tog hon för givet att hon skulle vara på fritids. *suck*!!!  Ja som tur var så var hon inte borta utan på en trygg plats. Ibland blir man så knäpp och så förvirrad... Jaha tar väl min huvudvärk och fortsätter med mitt nu när alla barnen är hemma igen! Inte lätt alla gånger. Min energi är sakta men säkert på väg bort.. Så trött just nu att jag knappt kan tänka ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar