Summa sidvisningar

onsdag 4 november 2015

Mitt jävla minne

Ute och går sista rundan för ikväll med hunden. Självklart börjar tankarna snurra. Som att jag är så jävla glömsk tex. Jag glömmer fan i mig allt! Möten, telefonsamtal, läkarbesök, utvecklingssamtal ja you name it! Asså jag glömmer bort ibland att jag ska jobba t.om.. Har Elenor nån kalender? Ja det har hon, kollar hon sin kalender? Njaa... Jag blir så trött på mig själv. Det kan även vara så att jag tex har lagt nycklarna på ett ställe för att hämta en annan sak, ja 2 sek senare har jag helt glömt bort vart jag har lagt nycklarna. Är de för mycket i mitt huvud tro? Är de för mycket måsten och skit som gör de eller börjar man bli gammal och senil? Det värsta som har hänt har ju hänt, japp Elenor den smarta jäveln har tappat bort vigselringen! Yes bra va?!  Jag har letat överallt och jag hittar den inte!!  Jag har 98% säker på att jag har lagt den hemma någonstans men jag hittar den inte. Så arg på mig själv och så himla ledsen. Älskar ju min ring och den betyder ju allt för mig, den går ju inte att ersättas 😩😭. Jag och mitt jävla minne asså! Blir så less hoppas jag hittar den snart.

Shit vad kallt de är ute då. Dags att gå in och hoppa i säng 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar