Summa sidvisningar

måndag 2 november 2015

Grubbel

Tänk att de finns så sjuka människor som  vill skada andra människor, utnyttja dom eller bara såra någon. Jag skulle må så dåligt om jag gjorde nån annan illa! Jag skulle sitta med sån ångest och sån skuld, jag skulle ha gjort allt för att gottgöra dom jag har skadat på något sätt. Att se någon jag bryr mig mycket om må dåligt får mig att må skit inombords. Då vill jag göra allt för att den personen ska må bra.  Jag är bara en sån person, jag vill att alla runtomkring mig ska må bra för då mår jag också bra. Jag kan bli så arg och besviken och ledsen när någon i min närhet på något sätt har blivit skadad. Jag vill rädda allt och alla om jag så själv ska bli skadad på kuppen. Mycket grubbel i mitt huvud idag.. Ingenting som hänger ihop.. Bara babbel... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar