Summa sidvisningar

måndag 23 november 2015

Städning

Hmm har inte riktigt haft något att skriva om eller tid. Samma gamla skit som spökar runt i huvudet. Jag har ju detta problem med den här jävla städningen. Jag har inte jobbat på 2,5 vecka och jag har inte tagit tag i städningen ett skit, sova sova sova vill jag göra så fort jag får chansen, lata mig och inte göra nånting. Vad händer då ? Joo lilla Ellens ångest kryper fram. Man tittar runt och tänker "vad i helvete har hänt här?! Städade jag inte nyss här?!" Hmm nää de var just de jag inte hade gjort, de var som sagt ett tag sen. Visst har man plockat upp alla små saker och sånt men inte dammsugit eller skurat golv. Man plockar och så ser de likadant ut igen efter 20min, orka liksom!! Nää imorgon måste jag fan ta tag i städningen fast jag egentligen bara vill sova. Usch för att städa..hade ju varit en sak om man bara behövde dammsuga 1-2ggr i veckan och inte 1-2ggr per DAG!! Man tappar både ork o lust. 
Nä usch! Sova så man orkar med morgondagens tuffa arbete. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar