Summa sidvisningar

måndag 9 november 2015

Helgen/måndag uppdatering

Blivit lite dåligt bloggande i helgen, men jag har haft så mycket att göra. I lördags blev de att slänga massa gammalt skit på tippen, tripp till Ikea, städa och dona hemma osv. På lördagskvällen blev de en spontan utgång med mina bästa tjejkompisar. Sjukt roligt hade vi :D. På söndagen som även var farsdag, så låg man utslagen på soffan och mådde skit hahaha ;). Firade pappan i huset men inte nå märkvärdigt. Min pappa firar vi nästa helg då han fyller år. I dag måndag så gick jag och Jakina till öppna förskolan på förmiddagen. Men Jakina diggar inte riktigt att leka med andra barn så hon lekte Själv mest hela tiden. Både hon och jag sov en stund efter lunchen innan vi hämta Joleene. Huj vad dagarna springer iväg.. Man hinner ingenting samtidigt som man har gjort massor.. 
Nu ska i alla fall jag sova...försöka sova i alla fall 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar