Summa sidvisningar

torsdag 26 november 2015

Sova på dagen..

Haha asså jag kan helt enkelt inte sova på dagarna för då somnar jag då fan inte på kvällen!! Alla andra dagar förutom denna så har jag inte sovit något på dagen och har då somnat runt 22 tiden, men bara för att jag sov idag på dagen så är man nu vaken och kan inte somna o då är klockan 23.20 nu. 
Den här veckan har varit otroligt lugn, inte jobbat någe alls. Börjar sakna mitt jobb dock :(. Aah men däremot har jag äntligen börjat övningsköra :D, de ni!! Tycker de går rätt bra, har bara liiiite problem med korsningar, rondeller, backa och inse att vi har en STOR bil. Hahaha en hel del ändå, men jag har bara kört i 1 vecka också så..de kommer de kommer. Ett steg närmare körkortet ändå. Som sagt så har det varit en rätt så lugn vecka. Imorgon är det fullt hus igen, eller ja Joleene ska till sin pappa. Ja visst sörrö de har jag inte tagit upp. Joleene är hos sin pappa varannan helg nu och har varit de sen ett tag tillbaka. Det funkar jättebra och Joleene älskar att vara hos sin pappa. Dock så kan man inte säga något till henne om de förrän hon ska åka. Säger man till Joleene på onsdag att hon ska till sin pappa på fredag, ja då har hon redan packat väskan och undrar varför vi inte har åkt ännu. Och förklara för henne att det är inte fredag idag är som att tala med väggen. Hon förstår inte och hör bara ordet "nej!". Hon blir arg, ledsen, frustrerad och sur för hon vill ju åka idag helst igår. Så imorgon typ 1tim innan vi ska åka så talar vi om att nuuuu ska du till pappa. 
Så imorgon kommer Wilmer och Amanda och Joleene åker till sin pappa. Och som vanligt har vi fullt upp i helgen. Mm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar