Summa sidvisningar

torsdag 13 november 2014

nytt utseende på bloggen/ känslor i kroppen

Nu har jag gjort om bloggen lite också =). Det behövdes då jag inte är  trebarnsmamma längre och jag är dessutom gift. Nu blev den lite bättre än den jag hade innan så den får duga så länge.


Det är torsdag idag och vädret är som mitt humör just nu, grått och trist. Jakina ligger och sover och jag sitter här vid datorn och njuter av lite musik från The voice.  Imorgon är de dags för begravning, nånting jag verkligen inte ser fram emot =(. Så fort jag tänker på de så rinner tårarna. Vill inte säga hejdå till min älskade farmor, kan knappt tro att hon är borta. Känns fortfarande som hon finns hos oss, för de är ju det man är van vid. Har drömt om henne flera gånger den senaste veckan och jag gråter varenda gång i drömmen. Usch vad jag saknar henne, har även ångest över att jag hälsade på så sällan som jag gjorde. Nu hade jag 24 mil till min farmor också, så de var inte de lättaste vill jag lova. Imorgon kommer det blir en väldigt känsloladdad dag med en hel del tårar. Åker hemifrån 6 på morgonen upp till Gävle. blää nää nu vill jag inte prata mer om de :'( saknar henne så himla mycket.

Idag händer de ju inte så mycket här hemma. Har några ärenden på stan innan jag hämtar flickorna på skolan/dagis. Får mysa med min fina lilla Jakina och ta hand om hemmet =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar