Summa sidvisningar

onsdag 12 november 2014

Lära mig dansa

Åh jag har alltid haft en dröm... eller ja jag har väl fler än bara
en dröm, men den här drömmen är en av dom. Jo att kunna dansa! Har
alltid velat lära mig dansa, streetdance, dancehall, twerking... etc..
men jag har aldrig lärt mig och gick aldrig nån dansskola när jag var
yngre. När man står på dansgolvet så hoppar man runt och försöker se
danskunnig ut, men jag måste ju se ut som en full jävla galning när jag
står där och försöker skaka rumpa och vicka på höfterna. Varning,
blåvalen är på ingång och den tänker SKAKA RUMPA!! nä men seriöst.. har
alltid haft den drömmen.. man kanske skulle försöka öva öva öva..haha
jag börjar ju bli till åren så mina leder är ju inte som dom en gång
var. En klump som rullar runt och ålar på golvet och försöker göra nå
moves. åå att man inte försökte lära sig redan som barn...Ja jag är bra
avis på dom som verkligen kan dansa.. har alltid älskat att dansa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar