Summa sidvisningar

tisdag 11 november 2014

Kass på att blogga

Fan asså, jag är så kass när de gäller att blogga. Jag vill så gärna blogga om allt mellan himmel och jord, men vill ju inte ha den här "underbara" kritiken som man så lätt får om man skriver något olämpligt. Jag är inte heller den mamman som skriver om mitt super perfekta liv där allt är tipptopp och man är pigg och glad och alltid har ett leende på läpparna, nää de är så inte jag. Jag är inte heller den som skriver om mode, smink, inredning eller fester och resor.. nää de är inte heller jag. Nä jag skriver ju om mitt liv precis som de är, om mitt liv som  fyrbarnsmamma, som fru och som person. Nu har de ju varit lite bloggtorka och man har inte riktigt kommit på nått att skriva om. Liksom skriva typ " hej, idag lämnade jag julle på dagis, sen gick jag hem och åt, matade Jakina och sen städade jag och sen hämtade jag flickorna, japp de har jag gjort, hejdå" de funkar inte.. det är ju grymt tråkigt, de tycker i alla fall jag :/.  hahaha fast de är så mina dagar ser ut  ;) så därför känns de så meningslöst att skriva.  Jag får försöka skriva om tankar och skit när de inte händer så mycket här hemma. Bloggen är ju ändå till för mig själv först och främst, och sen blir jag bara glad om folk läser min blogg =).

Japp de var de det. Jakina ligger just nu och sover, så jag passar på att slappa en stund, de kan vara skönt att göra de också ibland. Snart ska jag ändå börja med tvätten och sen är de dags för hämtning av barn och allt som hör till eftermiddagen/kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar