Summa sidvisningar

måndag 17 november 2014

Ännu en trist måndag

Hej på dig! Och så var måndagen här igen, lika dyster och grå som förra veckan. Lite sol hade ju inte skadat tycker jag.  I morse kom en vän till mig på besök,men det blev ett snabbt besök för hon hade ju glömt bort att hon skulle jobba idag hahaha. En annan vän dök upp direkt efter, och tog en snabbkaffe. Jag tog med mig flickorna till öppna förskolan sen, så Joleene fick leka av sig lite. Hur mycket barn som helst var de där, Joleene lekte i hörnet för sig själv och tittade när dom andra barnen lekte, sprang och skuttade runt. Jakina bara sov när vi var där. Vi gick och åt direkt efter, för vi hade inte fått i oss nån lunch. Nu är man hemma igen och Joleene är direkt rastlös igen. Ibland räcker inte min energi till känns de som. För att Joleene inte ska vara rastlös, så måste man underhålla henne 24/7 nonstop. Inte många mammor som pratade med en heller, jag satt själv i min lilla hörna och tittade när dom andra mammorna pratade och skrattade. Har ju lovat mig själv att ge öppna förskolan en chans, så jag får väl göra de. usch jag är så trött, ögonlocken börjar bli riktigt tunga. Har en hel del att göra här också. Bara att börja sätta igång om de ska bli gjort.. usch, snart får man gå och sova..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar