Summa sidvisningar

lördag 15 november 2014

Bad lördag

God kväll! nu börjar denna lördag leda mot sitt slut. Gårdagen var väldigt fin och jag grät bra mycket. Kan fortfarande inte sluta tänka på min fina farmor. Hon finns i mina tankar hela tiden. Saknar henne så mycket. Jag var bra trött när jag kom hem så jag somnade nästan direkt.

Idag tog vi med oss barnen till badhuset. Vi hade jätteroligt, ja t.om Jakina fick bada och tyckte de var jätte mysigt. Det är inte så ofta vi kan hitta på något med barnen då vi har för liten bil. Men idag gjorde vi så att alla barnen förutom Adrian, fick åka bil, och så åkte jag och Adrian bussen. Funkade skitbra dit, men värre hem. Eftersom dom bygger om mellan Läggesta och Eskilstuna, så har dom ställt in tågen däremellan och ersatt de med buss. Vi ställer oss och väntar på bussen 16.01 men de kommer ingen buss förrän 10 min senare. Då får vi veta att den bussen går 17.44 och att det inte går nån buss 16.01, fast de stod så på tabellen. Jävligt irriterande vill jag lova!! Jävla skit SJ!! ja, så jag och Adrian fick traska runt i Eskilstuna tills bussen gick. Både jag och Adrian somnade på bussen hem. Nu är vi hemma igen och vi alla här är väldigt trötta tror jag. De har varit fullt ös idag =). Tyvärr så dog min telefon så vi kunde inte knäppa nå kort på barnen när dom badade i dag heller. Nu sitter barnen och glor på film och jag och maken glor på tv och bara tar det lugnt. Imorgon ska Amanda åka till sin mamma igen, Adrian ska på kalas och Joleene kommer hem från korttids. Det finns inte nån ledig stund när man har 6 barn, och de gör ingenting, då behöver man inte bli rastlös ;)...
Ha en fin lördagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar