Summa sidvisningar

lördag 18 oktober 2014

stress och slit


Igår var de rena kaoset här hemma. De var fullt upp non stop fram till kvällen. Började dagen med att städa här hemma, ja städa med en galen Joleene som kände att hon skulle riva hela lägenheten medans jag städade typ. Men efter några timmar så blev de rent och fint här hemma. ja en annan såg ju ut som spöket själv och inte orkade jag göra mig iordning heller. Hämtade kidsen vid 2 tiden och sen vidare till affären för att handla middagen. Det var ju halloween disco på skolan igår också, så middagen fick jag göra snabbt för att sedan fixa ungarna till discot. De var inte de lättaste jag har gjort direkt, att sminka barnen till nå läskigt. ja det tog mig bara 2 timmar innan jag vart klar med dom små liven. Men dom hade roligt på discot och en väldigt väldigt trött mamma somnade tidigt med kläderna på.
Idag vaknade man och var extremt trött, vet ej varför men trött var jag. Det var pappa dag för Joleene idag, så vi åkte in till Strängnäs för att träffa pappa. Joleene hade de jätte roligt och de kändes bra att dom träffades. Blev att äta lunch, handla godis och köpa en liten leksak i stan.  Hoppas nu att de håller i sig så här. Det blev en promenad ner till byn för den här familjen innan middagen ikväll. Så mysigt att gå hela familjen till byn så där på helgerna. Det blir lite lördagsmys innan de är dags att natta dom små liven. Dom stora klarar ju sig själva så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar