Summa sidvisningar

torsdag 16 oktober 2014

äntligen fredag :)

God morgon fredag! Vaknade av att jag hörde en röst som sa " ge telefonen till mamma julle". Joleene hade ringt upp min vän Tezz. Ja ingenting förvånar mig längre när de gäller den damen. Men jag kom upp i tid och barnen slapp stressa i morse :). Idag är de ju fredag och då står de stor städning på schemat. Idag blir vi stora familjen igen, med våra 6 underbara barn :). Det blir en lugn fredag med fredagsmys osv :). Imorgon ska Joleene träffa sin pappa igen också :).
Nästa helg ska jag äntligen få åka till Ullared!!! Ååå jag har så länge velat åka dit, och nu äntligen får jag det :). Blir att handla vinterkläder där, om jag hittar något. Men jag har redan hittat skor och jacka åt Michelle.  Såå snygga skor och så snygg jacka :). Men vi får väl se :). Vill ju köpa allt jag tittar på ju hehe..
nää äta frullst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar