Summa sidvisningar

torsdag 2 januari 2014

Trött som få

Asså fy fan vilken trötthet jag har i kroppen just nu. Skulle lätt kunna somna ståendes just nu men de gäller att hålla sig vaken ett tag till. Idag har vi bara varit hemma för som vanligt var ju inte vädret de bästa direkt. Varit ut med Alva var de ända.  Adrian följde med en kompis till badhuset idag och Michelle hade en kompis hemma här. hehe Adrian var alldeles röd i ögonen när han kom hem och är grymt trött han med ;). Så blir de när man badar mycket hehehe. Hade min fina vän Tezz här på besök under eftermiddagen. Vi snacka om allt skit som vi har runt omkring oss, uppdaterade livet lite. Kändes skönt att ha henne här och bolla lite tankar med. Pratade även med min underbara Mickis i telefonen på förmiddagen som jag också kunde bolla tanka mer. Tack för att ni finns tjejer <3. Tvättmaskinen har gått på högvarv idag och sista maskinen körs nu. Maten är intagen och köket är städat, så nu ska jag snabbt dammsuga nedervåningen och sen tänkte då jag lägga mig i sängen och glo på TV. Troligtvis så kommer jag somna rätt fort. Joleene somnade direkt när jag lade henne i sängen, hon var trött hon min fis.

Nää ha en trevlig torsdag mina vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar