Summa sidvisningar

onsdag 1 januari 2014

Hon är hemma igen =)

Hämtade en glad och sprallig flicka på korttids idag. ååå som jag hade saknat henne, började nästan att gråta när jag kramade om henne. Hon hade haft det jätte bra på korttids och hade klart sig utan napp och snutte under tiden ho var där. Stolt jag blir, mammas stora tös =). Men hon  var inte lika glad när vi gick till affären, då var hon sur och grinig och ville ingenting alls. Men efter middagen så blev hon glad och gosig igen. Michelle och Adrian hade saknat henne massor. Dom krama och pussade henne som om hon hade varit borta i en vecka eller nått. Dom byggde koja och lekte med henne fram tills middagen var klar =). Var så härligt att se dom alla leka så fint =). Nu är kvällen här och familjen är hel igen. Joleene och Michelle ligger i sina sängar och Adrian tittar på tv. Alla är nyduschade och rena =). Nu ska jag mysa ner mig i sängen och glo på tv tänkte jag och njuta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar