Summa sidvisningar

onsdag 1 januari 2014

God fortsättning!!

GOD NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING!!!


Först vill jag tacka för den fina kommentaren som jag fick igår =). Tack så mycket, bara för dig så ska jag skärpa mig och uppdatera lite oftare än vad jag har gjort.. för er alla som läser så klart. Jag vet ännu inte hur de har gått för joleene och nappen på korttids, de får jag reda på idag när jag ska hämta henne och då uppdaterar jag direkt =).

Det kändes väldigt konstigt att inte  få fira nyår med min lilla prinsessa :( men idag får jag äntligen hem henne igen, som vi har saknat henne här hemma.  Igår var de en väldigt seg dag. Kändes inte ens som nyårsafton alls. Men jag fick mysa och ha de bra med mina stora änglar och vi hade en väldigt lugn dag. Vi åt lite gott gott på kvällen och inväntade 12 slaget. Vi gick ner till bryggan och tittade på fyrverkerierna och skrek gott nytt år och kramade om varandra. Vi alla somnade nog direkt när vi kom hem =). Vi sov till 10 imorse, rena rama sovmorgonen för min del vill jag lova. Så nu är jag utvilad och mår väl sådär med tanke på förkylningen. Men redo att städa här hemma och sen hämta min lilla tös. Ja ni ska inte tro att de är kliniskt rent här hemma jämt inte, försöker göra de bästa jag kan men att ha 3 kids hemma och en vovve gör de inte lätt att hålla rent, men som sagt, jag försöker =). Ska nog ta mig ut på en promenad  så man får lite friskluft också.  Det behövs =).


2013 var ett väldigt tufft år, jobbigt känslomässigt och en hel del tårar har runnit och hjärtat har krossats en hel del. Jag har kämpat, jag har gått emot de mesta jag har tryckt ner sorg och skam och tagit mig upp på fötter igen och drar mig just nu upp till toppen. Jag har skyddat mina barn mot ondska och oroligheter, jag har slagits för att min älskade prinsessa ska ha de så tryggt och bra som möjligt igenom hennes uppväxt. Ja de är en jävla bit upp till toppen, men jag ska ta mig upp dit om jag så ska blöda och gå sönder på vägen. Mina barn ger mig styrkan, energin och kärleken för att kunna ta mig upp till toppen. Mitt liv har satts på prov år 2013 och jag har ännu en gång lyckats gå igenom ett jobbigt år. Men 2014 bjuder förhoppningsvis på mer lycka och glädje får jag hoppas. Joleenes utveckling Adrians framgång i skolan och Michelles nya steg till stora livet genom att börja skolan, de har nog varit årets genombrott =) och jag är så himla stolt över mina underbara barn och dom ska veta att deras mamma kämpar vid deras sida och hjälper dom så gott hon bara kan och ger om dom all hennes kärlek och energi hon har. Älskar er mina underbara barn <3.

Hoppas ni alla får en fin god fortsättning in på 2014 =)..





 
Jag får nästan tårar när jag tittar på mina älskade barn. Gud vad dom gör mig stolt och gud vad jag älskar dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar