Summa sidvisningar

torsdag 21 november 2013

Tuff vecka men påväg uppåt..

hmm.. här händer de saker hela tiden. De har varit en tuff vecka med både de ena och de andra, men mest dåligt mående psykiskt. De har runnit tårar, de har sprutat lava ur öronen på mig och de ha varit en grå dimma runt mig, men jag har lyckats ställa mig upp igen och nu är jag glad igen och känner mig lättad och jag mår bra.
Joleene har börjat simma varje onsdag och hon är extremt duktig, sjukgymnasten ser redan framsteg och hon älskar ju bara att leka i vattnet plaska och sparka med benen.. otroligt duktig är hon =) roligt att se måste jag tala om. Man blir så himla stolt över henne. I onsdags var de dags igen för kortis för lilla Joleene och den här gången fick hon stanna på kortis hela torsdagen istället för att pendla mellan kortis och dagis. Hon blev som en helt annan människa och var så himla lugn och go när hon kom hem. Klokt beslut av dom ( efter att jag hade tjatat och försökt förklara i sisådär 5mån) att låta henne var där under dagen. En glad Joleene hämtades i fredags på kortis. Vi har haft en väldigt lugn och mysig helg med mest inomhus aktiviteter.. Veckan började sisådär bra mycket nedstämd  av olika anledningar och en hel del tårar har runnit ner för kinden. Men både igår och idag har jag mått toppen faktiskt och de känns riktigt skönt. Var in till sthlm idag och tittade runt lite... bestämde mig på plats att jag skulle göra nått men vad får ni veta nästa vecka eller imorgon, vi får väl se.

Nä nu ska de nattas barn och sen lägga mig.. riktigt trött idag är jag också av nån konstig anledning ://...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar