Summa sidvisningar

onsdag 25 december 2013

Welcome back ;)

Nämen välkommen tillbaka lilla jag ;).
Nu rullar tiden iväg och helt plötsligt är de jul. jisses vart har tiden tagit vägen lixom :/
Vi började ju tyvärr veckan med magsjuka och trodde att julen skulle vara totalt förstörd, men magsjukan hann försvinna och hela familjen samlades på julafton och ingen var väl gladare än vad jag blev :). Barnen fick massor av julklappar och dom var så himla nöjda med klapparna =). Även jag fick julklappar och jag var jätte nöjd med mina klappar också. ingen stress med maten heller.. hur underbart som helst. Idag  är de Juldagen och de är så segt för de regnar ute och vi har inget alls att göra. Vi ska väl försöka åka och handla lite mat och sen får vi väl se vad vi hittar på. funderar på att köpa ett sällskapspel som i kan spela hela familjen ikväll eller något. Mamma och lillebror är kvar till imorgon =). Det här året har gått väldigt fort och innehållit både de ena och de andra, men den slutar nog bra och nästa år kommer bli en jätte bra år för de känner jag på mig =).
Nä de här får bli ett kort inlägg för nu ska jag göra mig klar för att dra iväg och handla lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar