Summa sidvisningar

söndag 10 november 2013

spy ut lite..

Asså, jag är väldigt duktig att ha för många bollar i luften har jag märkt. Jag har så många ideér i huvudet och jag vill att alla dessa ideér ska ske idag helst igår gärna i förrgår. De ska vara massor med olika saker hela tiden och de går absolut inte att vänta med skiten heller.. nej nej de ska vara nu nu nu. Jag måste varva ner med alla dessa ideér och förslag känner jag.
Här hemma är de då fullt upp varje dag, ingen minut går till spillo. Städning, tvättning, lämning och hämtning av barn, läxläsning, matlagning, simning, kortis, rasta vovve, möten m.m... ja är de fullt upp så är de ;).. Men love my kids så då är allt detta värt att lägga tid på.

Det är redan november men inte en snöflinga ute. Jag är dock glad över de för jag har inte köpt några vinterkläder åt barnen ännu :/ jaaa jag vet, de är fruktansvärt dåligt av mig. Joleene är klart dock men dom andra två är kvar. Får nog handla när barnbidraget kommer så dom är klara utifall snön kommer.  Inte långt kvar till Julen heller... många minnen som kommer upp då både roliga och mindre roliga minnen...

Ikväll är de en sån kväll där de grubblas en del och hur trött man än är så kan man inte sova... skriva i bloggen blir nog bra tills man känner att man har tömt de mesta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar