Summa sidvisningar

onsdag 16 oktober 2013

Upp och ner dag

ok den här dagen hade ju fått börja lite bättre än vad den gjorde =(. Var så ledsen imorse och mådde inte alls bra. Tur att jag hade min kollega/vän som orkade lyssna på mina små bekymmer. Efter de så flöt dagen på rätt bra..rätt bra??  nää de flöt på som bara den och jag har skrattat så mycket så tårarna rann på mig. Roligare jobb har jag nog aldrig haft asså... Sen får jag jobba med den en av dom finaste vännerna jag har. Jag kan prata om allt med honom utan problem, han lyssnar, skämtar, skrattar och är lika knasig som mig =).. så skönt att ha såna vänner runt mig asså. Tack Daniel för att du är min vän.  så himla roliga människor runt mig =). Hur härliga som helst =).... Men sen när jag kom hem så hade jag en sån smärta i magen att jag knappt kunde andas. Usch vilken hemsk smärta och känsla de var. De var rena kaoset här hemma också =(.. som tur var så kom S hit och hjälpte mig med barnen.. tack underbara du. Nu har smärtat släppt lite och man kan andas igen och ta de lugnt. Joleene sover sött redan och Adrian är på karate med en kompis. Han ville börja på de så han fick följa med idag och se om de var något för honom. Jag har fått prata med finaste i telefonen idag och de kändes så himla skönt och bra <3<3<3... Nu ligger jag och michelle och glor på tv en stund innan de är dags för henne att hoppa i säng. Imorgon är de jobb igen.. längtar som bara den asså =)...

1 kommentar: