Summa sidvisningar

tisdag 15 oktober 2013

de rullar på...

Jobbat två dagar redan =). Rätt roligt jobb ju om ni frågar mig ;). Vara social, pratglad och skriva lite siffror, asså kan de bli bättre ;)?? Dessutom har jag ju världens bästa kollega =). Man har aldrig tråkigt med honom =). Joleene var rätt lugn igår efter att hon kom hem från dagis. Trodde hon skulle få ett utbrott men de var lugnt. Däremot idag så var hon trotsig och väldigt grinig men rätt lugn ändå. Hon är ju inte van att vara på dagis så länge om dagarna.  Hade min fina  S och hennes W här idag på middag och umgicks en stund, alltid lika mysigt och trevligt att ha dom här.. När dom gick hem så tog jag hand om lägenheten, så nu är de rent här hemma igen =). Joleene sover och Michelle och Adrian glor lite på TV innan läggdags. Själv är man ny duschad och ligger i sängen och myser framför tvn en stund. kommer snart somna känner jag.. nä men hörs imorgon då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar