Summa sidvisningar

söndag 13 oktober 2013

Missförstå mig inte

Ok nu måste vi rätta till lite här så de inte blir missförstånd. I inlägget om joleene så lät jag säkert negativ och som att joleene aldrig är glad. Joleene är super glad och positiv,sprallig och nyfiken, hon ler och skrattar varje dag och vinkar åt alla.  Hon kan charma vem som helst och få vem som helst att le. Men de jag menade mer var att om man rubbar hennes vardag med att ändra på saker och ting som hon i vanliga fall inte är van vid, så blir hon på de viset som stod i förra inlägget. Och de jag ville komma fram till var att de går inte att ändra och rubba hennes vardag hur som helst för de tar både hon och jag skada av och att hon är mer krävande än andra barn när de gäller de mesta. Älskar henne och är så stolt över henne, så stolt att hon utvecklas och kommer så långt i utvecklingen. Så nu kanske ni förstår bättre, vill ej ha missförstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar