Summa sidvisningar

onsdag 9 oktober 2013

hehehe

Ok.. jag har fått höra att de finns en viss rolig och spännande människa som glatt och flitigt läser min blogg. Gud vad roligt att just du vill läsa den. Och speciellt eftersom just du har blockat mig på fejjan och låst din egen blogg, och ändå smyger du runt här och läser. Hade du förväntat dig att jag skulle skriva om något som handlade om dig eller nån i närheten av dig? Något intressant som du sen kan gå och snacka om? Tyvärr då tänkte du en aning fel. Visst jag har en hel del att säga dig men du är för feg för att ens möta mig och prata med mig. De enda jag kan göra är att skaka på mitt huvud le och bara gå vidare. Slösar inte min tid på en sån människa. Men fortsätt vara en fegis och läs min blogg du, hoppas du finner något intressant att läsa om =)

1 kommentar: