Summa sidvisningar

tisdag 8 oktober 2013

Så här känner jag mig just nu.

Just nu har man blandade känslor i kroppen. Jag känner mig sviken, ängslig, irriterad och arg, samtidigt som jag känner mig lycklig, glad, uppåt, pirrig och varm. Att så lite kan få en människa att bli så glad, och även hur så lite kan göra en människa så jävla förbannad. Två olika världar och två olika känslor.. Just nu väger ju de positiva mer än de negativa. Bara små justeringar och sen är allt tipp topp igen =). Men de negativa är som en jävla parasit som gnager och gnager och den blir bara större och mer irriterande, och ju mer den irriterar desto mer arg, trött, less och irriterad blir jag.. usch för parasiter asså!! Parasiter som är svår att bota och ta bort- får väl komma på ett knep helt enkelt för jag ger mig ta mig fan inte!! Parasiter är inte välkomna i mitt och barnens liv!  Men sen har vi ju drömmen, drömmen som ger mig så mycket lycka och glädje, drömmen som får mig att skratta och le och må så himla bra, drömmen som får mig att hoppa och skutta varje dag och ger mig en lyckotår till och från.. de är en fin dröm de =).. Drömmen får gärna stanna kvar, den får gärna fortsätta göra mig lycklig och varm i kroppen =) jaaa man vet aldrig men jag hoppas jag drömmer och jag vill..

Så känner jag mig just nu =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar