Summa sidvisningar

onsdag 9 oktober 2013

Ett hej från dig/ den här dagen

Tänk att ett litet Hej  kan göra en annan människa som himla glad. Att se att just den personen ringer och man ler direkt. Kan de verkligen vara så? kan man bli så glad för en sån liten sak? hihihi joo jag kan... man blir som en liten fjortis, fnissar och är glad.  Tänk vad ett litet ord kan göra med en människa. När jag säger något fint till mina vänner och märker direkt när dom tar åt sig och blir rörda då blir jag så himla glad inombords. Eller om någon säger något fint till mig, då rinner tårarna nästan och man blir så himla glad =). Vilken skön känsla... Men när du ringer och säger hej eller god natt..de slår allt just nu.. ALLT!! underbart...


Idag har dagen varit bra flummig. Jag har garvat, varit sprallig och fruktansvärt omogen, men shit vad gött de har varit. Skrattat och busat med barnen och sjungit så de har ekat ute på gården. Lite sång tar ingen skada av eller ;). Nä dagen har verkligen varit toppen. Tog självklart en lång skogspromenad med Alva i morse efter att jag lämnade Joleene på dagis. Idag åkte förresten Joleene till kortis efter dagis, och kommer hem igen på fredag morgon. Jisses vad jag saknar henne. Saknar hennes busiga, huligan, terrorist humör =). Mammas ängel och prinsessa, men på fredag syns vi igen och då blir de att mysa hela dagen lång. I helgen är de Strängnäs marknaden också, och det är något vi alla ser fram emot, speciellt jag ;). Tror de kommer bli en kanon dag på lördag =).
Inte mycket som har gjorts här hemma idag inte, men inte så stökigt heller så de kan glatt vänta till i morgon. Usch inte alls sovit nå bra inatt så bäst man går och lägger sig nu så man orkar med morgondagen. Puss och kram på er alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar