Summa sidvisningar

söndag 27 oktober 2013

Händelserik helg

Vilken knasig och invecklad helg det har varit, både ilska, besvikelse, tårar men även glädje tårar har de varit. Vissa saker förstår man sig inte på och de går ej att förklara heller, man får ta de som de är och hoppas att framtiden visar något annat. Ingen ide att slösa energi på att var ilsken och förbannad när de lixom egentligen inte ens hjälper mig. Men denna ilska och irritation som jag känner är ingenting jämfört med den lycka jag känner =). Igår kväll hade jag ett sånt fint och vackert samtal med * och de  fick mig att börja gråta, jag grät så tårarna sprutade, men samtidigt så skrattade jag, för jag var ju inte ledsen jag var ju överlycklig. ´Tänk vilken total vändning livet kan göra när man minst anar det <3. Ja de var lycka delux verkligen, och mer lycka och värme lär de ju bli till nästa vecka =). LYCKLIG!!

Ja sen hände de tråkigheter.. väldigt mycket tråkigheter =( och jag är verkligen ledsen att de slutade som de gjorde, de gjorde mig ledsen och de gjorde mig besviken, kände mig så nollad på något sätt, tom i skallen och ett stort frågetecken hade man över huvudet ganska så länge. Gårdagens händelser fick mig att bli helt slut i skallen och kroppen så de blev tidigt i säng. Gårdagens händelser fick mig också samtidigt att tänka på de viktiga i livet, vad är viktigt att lägga energi på och inte. Leva livet är de som gäller, med min fina underbara stora familj. Somnade rätt fort igår pga att man var så slut. Men underbara samtal fick man innan man slog igen sina bruna och de gjorde att man somnade med ett leende på läpparna.
 Joleene tyckte att vi bara skulle sova till 04.15 imorse så ja, de var den morgonen. Mös i vardagsrummet istället fick man göra hela morgonen.
Får väl se vad den här dagen bjuder på idag tro, blir väl att softa hemma bara. Snart kommer min fina S och lilla W hit och umgås en stund =).. då blir dagen lite bättre i alla fall.. Sen kanske min fina vän D kommer hit också och tar en kaffe.. mm dagen kanske blir bra ändå.

Men jag känner en sån fruktansvärd saknad, sån fruktansvärd längtan och samtidigt känner jag en fruktansvärd lycka på de =)... men snart... först tisdag och sen den stora onsdagen, dagen D som man har väntat på i 1,5 vecka nu.. pirr i magen... längtan.. hihihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar