Summa sidvisningar

tisdag 22 oktober 2013

Allt på en gång..


Asså de händer då saker och ting i varje hörn känns de som. Alla nära och kära runtomkring mig mår just nu dåligt på ett eller annat sätt. Så himla tråkigt att se och höra =(, jag vill alla ska må bra och ha de bra. Just nu mår jag i alla fall väldigt bra och är bra lycklig av en hel del skäl som inte kommer nämnas här ;). Dock så har jag de tufft med min fina lilla Joleene. Att gå långa dagar på dagis går inte för henne =(, 1 timme över den vanliga tiden och hon blir helt slut i kroppen. Så himla jobbigt att se henne så trött och så fruktansvärt trotsig =(. Jag måste försöka fixa detta på något vis för de gör väldigt ont i mitt mamma hjärta när jag ser hur pass påverkad hon blir. Inte roligt alls...jag grubblar så hemskt mycket på de hur jag på bästa sätt ska få dagarna att rulla på samtidigt som jag måste jobba för att få in pengar. LSS/ personlig assistent står som prio 1 just nu,

Annars mår jag just nu väldigt väldigt bra =)... glädjen och lyckan jag just nu har i kroppen är väldigt nytt och går ej att beskriva med ord. Trodde att jag hade känt lycka och glädje förut men aldrig i den här nivån =D. Så mycket som händer runtomkring mig som verkligen får mig att le brett, som får mig att bli alldeles varm i kroppen och som ger mig ny kraft när jag känner att kraften och orken är på väg ur mig. Nästa vecka kommer bli den bästa veckan/helgen i hela mitt liv har jag en känsla av. De kommer inte hända så hemskt mycket så, men de lilla som händer kommer betyda nå grymt mycket för mig och jag längtar så hemskt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. mmm....
Nä nu ska jag försöka lugna ner mina stora kids lite innan läggdags, sen ska jag fönster-nätshoppa lite.. titta på julklappar, möbler och kläder.. mmm älskar shopping



<3 My Big Boss <3

ha en trevlig kväll på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar