Summa sidvisningar

torsdag 17 oktober 2013

=(((

Från att vara världens lyckligaste till att bli jätte deppig och bara grubblar hela tiden :/.. inte ok!! Den här dagen har varit en sån dag, enbart grubbel konstant hela tiden.. tårarna har runnit och man har verkligen känt sig ensam och övergiven =(. Men hoppas väl på att de blir bättre väldigt snart. Men när man väl kommer till jobbet så blir man glad och pigg, för man får alltid sig ett gott skratt när man är på jobbet. Roliga lirare man har att göra med asså. När jag hämtade Joleene på dagis så berättade personalen att hon hade haft en rätt tuff dag idag på dagis =(. Vaknade 5 imorse och sov ingenting på dagis. Tydligen så kommer hon aldrig till ro så hon somnar, hon är uppe i varv hela tiden, och sen står hon bara och ropar på mamma på eftermiddagarna så hon nästan börjar gråta. Gnällig, och vill ingenting... detta är sååå inte bra =(. Jag måste ju jobba för att kunna överleva, men så här kan de ju inte heller vara, Joleene måste ju vara trygg och ha de bra när jag jobbar.. Just nu står jag vid en vänd zon och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller hur jag ska lösa detta på bästa sätt =((...usch vill bara krypa ner under täcket just nu. Hon var så klart på sitt bästa humör när vi kom hem, gnällde, skrek och kasta saker runt sig.. men fick i henne lite mat, blev ett bad och sen bums i säng. Hon slocknade på 5 röda verkligen. Mammas älskade flicka, vad ska jag ta mig till? hur ska jag få allt att gå ihop??...Älskar dig så mycket min fina Joleene...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar