Summa sidvisningar

måndag 28 oktober 2013

En dålig dag idag

Asså idag har de varit en sån där dag då man bara ville spy på folk. Man vaknade irriterad och lägger sig irriterad! Blä för såna dagar. Jag är så sällan arg och irriterad, jag är så glad och sprallig av mig, men idag var inte en sån dag alls. Och vädret gjorde ju inte humöret bättre direkt.. Nä usch för sånt asså...Mötet jag hade idag gick väl sisådär, men irritationen tog över och jag vräkte nog ur mig både de ena å de andra. Dock kändes de skönt för de har legat inom mig och bubblat ett tag och nu var de lixom dag för skiten att komma ut och för dessa människor att höra vad fan jag hade att säga och att mina ord väger lite mer! Så länge de gäller min dotter och hennes mående, trygghet osv så kommer jag slåss in i de sista för att hon ska ha de bra, och då skiter jag blanka fan i allt som har med rättigheter att göra!!! tyvärr men så är de, min dotters hälsa och välmående kommer före rättigheter, PUNKT!!
Saken blev ju inte bättre av att man blev väldigt sviken idag. Jag gör ingenting annat än att ställer upp på min vän, finns där, stöttar, erbjuder hjälp osv osv.. men sen när de är dags för mig att få lite hjälp, då går de så jävla bra att vända mig ryggen och bara rent ut spotta mig i ansiktet som tack för hjälpen! Sånt gör mig så jävla förbannad!! Jag är ju så jävla godtrogen så jag fortsätter ju bara att hjälpa och hjälpa men får ta mig fan ingen hjälp tillbaka!! Pissa på mig, spotta på mig gör de!!! Men kom då aldrig mer till mig och be om hjälp för de finns inte en chans att jag står där bakom dig och stöttar dig och hjälper dig ever again!!!, då får du ta mig fan klara dig själv!!!!
Bra då har jag spytt ut de också!!

 Jag och Michelle fick för oss att baka på förmiddagen, så vi bakade kärleksmums och Hallongrottor, var ju meningen att vi skulle baka bullar också men den här mammans energi tog slut rätt så fort. Fick mysa med Michelle och Joleene i soffan här ikväll också. Joleene ville verkligen inte lägga sig i sin säng, hon ville vara med mamma. Så till slut så slocknade hon i min famn. De var nog  veckans största höjdpunkt, de gjorde hela min dag. Sist hon somnade i min famn så var hon bara en liten bebis... så jag suger åt mig alla dessa fina stunder vi får tillsammans för de händer så himla sällan. Myser med dom stora barnen varje dag nästan och de älskar jag. I helgen mös vi massor och jag kände verkligen familjens kärlek och värme i hela lägenheten, en sån underbar lycka och glädje spred sig i hela kroppen. Gud vad jag älskar mina underbara barn, vad hade jag gjort utan dom.. Ett liv utan dom är inte ett liv... älskade barn <3...

Nähä dags att sova.. imorgon är de dags för jobb igen ÄNTLIGEN =)))) som jag har längtat, och sen så hände de en annan rolig sak också men de får ni veta om imorgon..

Sov så gott nu mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar