Summa sidvisningar

tisdag 10 september 2013

Jävla förkylning!!

Jaha då har förkylningen invaderat min kropp och jag har dessutom fått en oinbjuden gäst vid namn Hostan från Helvetet. Hostar så mycket så mina lungor snart ger upp :(. Snoret rinner och huvudvärken ska man ju inte ens tala om :(. Men de stoppade ju inte mig ifrån att lämna barn på skolan/dagis samt städa hemma. Men sen gick jag då allt och vilade lite, för inge sömn i natt har jag fått. Skönt var de och man var rätt så pigg för att kunna hämta barn på skolan och dagis. Solen och värmen ligger på bra så här i September =), man njuter så länge de går, för snart kommer väl kylan som ett brev på posten. Äntligen börjar mitt hem bli ett hem =), har packat upp de mesta och fått lite iordning här hemma. De som fattas just nu som är prio 1 är en ny soffa, men den är ju så fruktansvärt dyyyyr =(... men men den ska köpas hem.

Imorgon är de dags för första läkarbesöket på 9mån för Joleenes del. Träffa barnläkaren för uppföljning. Joleene har kommit bra långt i sin utveckling och jag hoppas barnläkaren också ser de =). Efter läkarbesöket är de dags för korttids för Joleene, där hon ska vara 1 dag, och sen hämtar jag henne på torsdag igen. Fullt upp som sagt... var de nån som sa förkyld och nästan sjuk?..nääää de finns inte här inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar