Summa sidvisningar

onsdag 11 september 2013

de här med tider..


mmm bra jobbat Ellen!!! gjorde mig och Joleene klar för att åka in till hab i E-tuna, och kommer på när vi precis har klivit av, att de var något speciellt med denna dag. Så jag ringde till hab och hörde om vi verkligen hade tid idag. Nope tiden hade ju ändrats från den 11/9 till den 25/9. Ja så var de ju, för vi har två besök inbokade på samma dag. Och sen hade vi tid den 13/9, så var de. Japp de här med tider och mitt huvud går inte så där jättebra ihop direkt :S. Nä men jag och Joleene åt lite lunch i stan och sen promenerade vi fram tills de att bussen skulle gå in till Strängnäs. Jätte roligt :S. Men nu är Joleene på korttids i alla fall och hon var lika glad och vinkade snabbt hejdå åt mig =). Pussade henne massor med gånger innan jag gick. Började stressa som en tok till bussen så jag inte skulle missa den. Men då kom en vän till mig åkandes förbi och frågade om jag ville ha skjuts hem för han skulle åt samma håll, så jag fick åka bil hem =). Lite tur i oturen hade jag ändå. Nu har man hunnit städa i lugn och ro och ska snart hämta barn på fritids.. mm stressig och dryg dag har de varit...

3 kommentarer:

  1. Ska Joleene sova varje vecka på korttids?

    SvaraRadera
  2. Varför va anonym???? Fegis!!! Stå för vem fan du är istället......!!!!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha hellen
    Jag är bara frågat��
    Är det fel???
    Mvh Nicole ��

    SvaraRadera