Summa sidvisningar

måndag 9 september 2013

......

Nää om man kanske ska komma igång med den här bloggen igen då. Augusti och September månad har de varit fullt upp för en annan. Och de är inte slut ännu. De är Hab., läkarbesök, Korttids och möten. Där emellan ska Joleene träffa sin pappa också. Jag har precis flyttat också till en större lägenhet, till en 4a. Trivs som fisken i vattnet här. Är inte riktigt klar med lägenheten men de börjar bli ett hem i alla fall. Diskmaskinen vill inte funka för att de är nå fel med kopplingen till vattnet, så diska för hand får man göra tills dom kommer och lagar skiten. mm och jag är inte van att diska längre :(. Den här helgen har varit fantastiskt bra. Haft vänner här hela helgen och de gillar jag. Grillat, bakat bullar och äppelpaj, sjungit och skrattat så tårarna har sprutat på en. Kan man ha en bättre helg? dessutom har de varit ett fantastiskt väder ute, mm me like it =). Nu är de måndag igen och dom stora barnen är på skolan medans jag och Joleene är hemma idag. Nu har Joleene varit hemma i 13 dagar i sträck.. de gör både mig och Julle lite koko.. så imorgon är de dagis som gäller och onsdag är de läkarbesök och sen korttids. Ja ingen lugn stund här inte ;)..
Nä  man kanske skulle städa och diska lite och sen ta en promenad.. skönt att komma ut en stund också.. ska försöka bli bättre på de här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar