Summa sidvisningar

tisdag 6 augusti 2013

de rullar väl

Har inte riktigt haft tid att skriva nå här den senaste tiden. De har varit kortis med Julle, bad på stranden, pluggning, träning och sen alla vanliga bestyr här hemma.
Inskolningen på kortis går jättebra för Joleene. Hon trivs jättebra och flirtas med alla pojkar. De går framåt ändå =). Idag började Michelle fritids. "jag är inte en liten bebis längre" sa hon till mig imorse när hon glatt gick till fritids. De var lite nervöst och hon var lite blyg i början, men de släppte rätt fort och hon sprang iväg och lekte direkt. Mamma lilla tös har blivit stor och ska snart börja skolan =). Shit vart tog tiden vägen? hon var ju nyss bara 1 år gammal. Pluggningen rullar på rätt bra tycker jag och vädret har de då inte varit nå fel på. Har badat massor med barnen den här sommaren, känns hur bra som helst =). Älskar verkligen sommaren. Annars mår jag relativt bra. Jag tycker livet flyter på rätt bra sen jag tog mitt stora beslut och verkligen har kämpat för att behålla de beslutet. Känns bra i både kropp och själ. Fått två jätte fina nya vänner i mitt liv också och bara de ger mig nya krafter och ny energi =).
Nu är de i alla fall dags att hämta Michelle på fritids och sen kanske de blir stranden eller en mjukglass.. får väl se..

ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar