Summa sidvisningar

torsdag 1 augusti 2013

men lägg ner nu va!

Alltså guud vad jag börjar tröttna på dessa jävla äckliga kommentarer som någon/några håller på att skriva till mig på min blogg!!! får inte detta ett slut snart så kommer jag anmäla detta och tro mig, oavsett om ni är så äckligt jävla fega att ni skriver anonymt och inte vågar stå för vad ni skriver eller era åsikter, så kommer jag få tag på er på ett eller annat sätt!!! detta börjar fan i mig bli riktigt jävla irriterande och de stör mig! ja men sug på den karamellen då, men tar bort min blogg det gör jag inte bara så att ni vet!!!

Tjock? jag? hojojoj då vet då fan inte ni vad tjock är!!! Visst jag väger inte 40-50kg men jag är snygg precis som jag är. Jag har fött 3 barn som är jätte fina och mår fantastiskt bra! Jag tränar dom dagarna jag hinner och jag har kurvor som jag älskar nå grymt mycket! Mår du/ni så dåligt att ni måste kommentera om hur jag ser ut? kom igen nu va? O dessutom så kan ni inte ens stå för de och visa vilka ni egentligen är. Alltså de är så jävla löjligt att jag nästan skäms för eran skull. Jag får massor av komplimanger angående min kropp och mitt utseende, jag vill kanske inte vara pinnsmal och varken ha rumpa eller bröst. jag kanske älskar kurvor och rumpa och bröst! Jag är vacker precis som jag är så snälla... SHUT THE FUCK UP!!!! tack och hej =)

1 kommentar:

  1. Med all rätt ska du vara stolt över hur du ser ut! Så fin så =)
    Tråkigt med folk som måste klanka ner på andra för att känna sej bättre själva.
    Bara att försöka ignorera dessa patetiska puckon!

    SvaraRadera