Summa sidvisningar

söndag 14 juli 2013

Om jag ändå fick säga mitt...

Det här är så svårt för mig. Så mycket som jag skulle vilja skriva om men som jag inte riktigt kan. Folk som dömer mig innan dom ens vet sanningen. Varför vara falsk ena dagen och gullig andra dagen. Ja de är därför jag har min hemliga blogg också. Där kan jag skriva om mina känslor och allt som händer runtomkring mig. Och ibland behöver man skriva av sig känner jag..


Helgen har varit kanon, Taxinge , strandbadet, myst framför en film, umgåtts med familjen.. kunde inte få en bättre helg.. solen och värmen har varit fantastisk också..
Pluggandet går jätte bra känner jag. Flickorna går på dagis och jag hinner med allt som ska hinnas med. Idag åkte Adrian till sin morfar och ska vara där till fredag. Han ville komma hem till riddarspelen så då blir det så. Min älskade lilla pojke då. Idag har dagen mest gått ut på att städa, tvätta, vika tvätt och lata sig i soffan. Gick en liten promenad med Alva och flickorna men annars bara suttit inne. Såna dagar behövs också, vädret har ju inte direkt varit toppen direkt.

Nä nu kanske man ska sova så man orkar upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar