Summa sidvisningar

måndag 15 juli 2013

tråkig blogg nu alltså..

Men usch vad min blogg är tråkig att läsa! Allt är bara dystert och tråkigt. Deprimerande och så grått. Men så ser livet ut just nu.. grått, trist och deprimerande.. ingenting är som de ska och allt är huller om buller. Jag vet skit tråkigt, vem orkar läsa liksom.. förstår er helt och hållet. Om jag bara kunde ta mig ur den här svackan jag sitter i.. de hade ju varit kanon. Jag vill bara vara ensam och göra ingenting, bara sitta i min lilla bubbla och grubbla tänka och fundera. De enda som gör mig glad och energi är mina fina älskade barn. Gud vad jag älskar dom små liven. Hjärtat fylls av kärlek och glädje när jag tittar på dom. Underbara små änglar.  Solen skiner där ute och här inne sitter jag och deppar ihop totalt. Plugga måste jag ju göra, men efter de kanske jag borde ta mig ut så jag får lite frisk luft och kanske får nya tag om livet. Jag borde vara lycklig, ja den lyckligaste människan på jorden, jag borde vara sprallig och känna en sån glädje. Men nej de gör jag inte, snarare tvärtom :(. varför, varför är de så här??? Aldrig har de någonsin varit så här grått och deprimerande under sommartid som de är just nu. Kanske borde åka bort en stund, kanske borde ta med mig barnen och bara åka bort och njuta av naturlivet och ingenting annat. Eller kanske borde åka bort själv och koppla bort allt för en stund. Men nej de kan jag inte utan mina barn.. mina barn är mitt allt.
Skönt att gå på Al-Anon möte idag, kasta av sig massa skit och bara känna att man fan i mig inte är ensam..
fuck this nu... plugga lite och sen ta sig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar