Summa sidvisningar

tisdag 9 juli 2013

I love summer

Solen bara fortsätter skina och ge oss en massa värme, hur underbart är inte det =). Började plugga religion 1 igår och flickorna gick tillbaka till dagis igår. Kändes konstigt att lämna dom där när man är van att ha dom hemma, men man fick en hel del gjort ändå. Tycker pluggandet går väldigt bra den här gången. Den här gången har jag inte så mycket att tänka på som förra gången heller. Idag tog jag en lång promenad med Alva efter lämning av flickorna, sen hem och plugga på som en tok. Vid lunch gick jag och Adrian till stranden så han fick bada lite. Jag satt i solen och läste en bok och bara njöt av lugnet. Vanligtvis brukar man få springa efter Joleene som ska vara överallt på stranden och helst i vattnet. Nu är vi hemma igen och jag måste ta tag i städningen här innan de är dags att hämta flickorna på dagis. Dagarna går bra fort nu måste jag säga.. har något att göra hela tiden.

Nä städa lite då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar