Summa sidvisningar

söndag 7 juli 2013

Sommar/stranden/ värme

Men guuud vilket underbart sommarväder vi har haft idag! Jisses, 30+ grader och super sol. De blev såå stranden för våran del idag.  Hela förmiddagen och in på eftermiddagen badade vi och solade vi, hur fantastiskt som helst =).  Så dagen har sett ut som så att de har varit bad och sol. Grilla ville vi göra idag, och eftersom vi inte får grilla på balkongen, så gick vi över till andra sidan där dom har en grillplats, och grillade. De var gudomligt gott och gudomligt varmt =). Joleene somnade rätt snabbt runt 7 tiden så hon var bra trött. Jag har mesta dels bara legat i sängen efter de och läst en bok. Köket är så fint så, fullt med saker på hela diskbänken.. mm.. så himla rent så... NOT! men jag orkar inte ta tag i de just nu, så de får vänta tills imorgon bitti.

Imorgon ska flickorna till dagis igen, så de blir bara jag och Adrian hemma. Blir de fint väder så blir de garanterat stranden för våran del. ´Men måste plugga också. Plugga Religion är de som gäller. Hoppas jag klarar de bara.

Sätter mig och tittar på lite TV innan jag lägger mig tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar