Summa sidvisningar

torsdag 20 juni 2013

Sjuk Adrian/ Sommarlov

Igår var de sommarfest på dagis. Barnen fick klä midsommarstången och sen dansa och sjunga runt den. Man fick ta med sig eget fika och ha fika på gården. Adrian kände sig hängig redan innan vi gick dit men fick feber när vi var där. Stackaren frös och skakade som ett asplöv, så vi gick hem direkt efter att barnen hade dansat runt stången. Så nu har alla barnen sommarlov =). Adrian somnade direkt när vi kom hem och jag började direkt med maten. På kvällen gick jag över till Helen och Emelie och snackade lite. Ja vi skrattade och pratade ändra fram till natten. Gud vad jag skrattade, har aldrig tråkigt med dom två alltså. Ja jag har aldrig tråkigt med någon av mina vänner för den delen =). Älskar verkligen mina flickor så mycket de ska ni veta.

Idag skulle vi ha åkt till Eskilstuna och handlat lite, men jag känner inte lusten för de längre och vill hellre hemma och hitta på något. Orkar inte åka buss och tåg idag. Handla lite inför morgondagen och lite inför resan också kanske. På tisdag fyller min stora kille 9 år. Tiden går grymt fort. Han önskar sig så klart en surfplatta, men de vette fan de..Men en toppen födelsedag kommer han i alla fall att få =).

Nä jag tror jag ska börja dagen med att städa mitt stökiga hem och sen får vi väl se vad som händer...beror ju lite på vädret också. Har fina bilder från sommarfesten i kameran, men hittar ju inte kabeln till datorn. Måste leta reda på den tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar