Summa sidvisningar

tisdag 18 juni 2013

Plugga dags snart igen

Yes! då är de klart att jag ska börja plugga igen den 6 juli. Då börjar jag med Engelskan och sen direkt efter så blir de Religion. Spännande =). Hoppas bara de rullar på med CSN också så slipper man oroa sig för det med.  Så lite semester innan man börjar igen och sen kör vi igång =). Idag har de varit en sån där seg dag då man inte har gjort nå speciellt alls. Var förbi grannen och tog mig en kaffe och snackade om allt möjligt en stund. Adrian var där och umgicks med hans kompis som är hennes son också. Men nu är jag hemma igen och tänkte städa lite innan de är dags att hämta barn på dagis. En fin dag men rätt så kylig. Vad är de här för sommar? Ena dagen varmt och skönt och andra dagen soligt och kyligt.  Vill flytta igen känner jag, till en 4:a. Får ju knappt plats i 3:an man bor i nu. Kan ju bo i vardagsrummet, de är inga problem. Men jag vill ha ett större vardagsrum och en bäddsoffan så man får mer yta. Men men allt tar sin tid. Nä börja röja lite då kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar