Summa sidvisningar

måndag 17 juni 2013

Semester med barnen

Jag blir så himla glad när jag kan ge mina barn en toppen semester, ett roligt och trevligt sommarlov =). Visst man kan ha roligt  och hitta på saker hemma också så klart. Man måste inte åka bort hela tiden. Men varje år har jag och barnen bara varit hemma och badat och inte gjort något speciellt alls. Så i år bestämde jag mig för att verkligen hitta på något roligt med barnen i någon annan stad och bo i stuga. Så i år blir de Skara sommarland. Men det blir bara med dom stora barnen. Adrian fyller år när vi är där och jag ville lägga tiden på honom och Michelle den här gången, så även dom får tid med mig. De har varit en del de här året och jag känner någonstans att dom verkligen behöver detta. . Men vi är borta i 3 dagar så de är inte så där jätte länge vi är borta.
Det blir Adrians födelsedags present från mig =). Kanske blir de nå litet till men ja de är inte billigt att bo i stuga inte. Sen satt jag här idag efter att jag hämtat Joleene på dagis, och funderade ut något mer. Sökte på lite allt möjligt, räknade ut kostnader och kollade datum. Det blir ev. Borås Djurpark också. 3 dagar i stuga där och ha en mysig mini semester, men då ska Joleene få följa med. Då blir de hela familjen som åker och de blir i början av Augusti. Så de ska bli riktigt roligt. Det är inte 100% bokat ännu men eventuellt så åker vi dit. Jag har inte nämnt något för barnen för dom ska inte få veta något förrän de börjar närma sig och allt är bokat och klart.

Andra sommaren jag verkligen gör något ordentligt med barnen. Förra året åkte vi till Kolmården och bodde i stuga med mamma, Hasse och lillebror så då fick dom också en liten semester. Nä jag tycker de ska bli jätte spännande och roligt. Men först börjar vi med Skara Sommarland som vi ska åka till nu på måndag. Och barnen längtar massor. Hoppas vädret är på våran sida.

Skara Sommarland 


Borås Djurpark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar