Summa sidvisningar

söndag 23 juni 2013

Midsommarfirandet är över

Då var midsommarfirandet över för i år. Barnen och jag gick ner till ängen och dansade runt stången och fikade och pratade lite med nära och kära. Skulle bli grillning på kvällen men de blev ändrade planer, så vi åt god mat hemma och gick och lade oss rätt så tidigt. Var så himla trött efter dagens firande. På midsommardagen så bjöd jag över några vänner hit på middag. Vi åt god midsommar middag och satt och pratade och hade trevlig till sena natten. Mycket trevligt så de tackar jag för. Blev att kliva upp tidigt med Joleene imorse som vanligt så den här morgonen har varit rätt lugn idag. Städa, packa,hämta biljetter och handla står på dagens schema i alla fall. Men annars blir dagen rätt så lugn ändå. Barnen är ute och leker och jag slappar för tillfället, innan jag tar tag i städandet.




fick inte med nån bild på Michelle tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar