Summa sidvisningar

söndag 30 juni 2013

Är barnen nöjda så är jag nöjd.

God morgon god morgon! Här sitter familjen och äter frukost så jag passar på att skriva lite i bloggen medans :). Har ju helt glömt bort att skriva om våran mini semester till Skara sommarland. Vi hade jätte roligt faktiskt. Vi åkte karuseller, berg och dalbanor, badade, åt sockervadd och spelade på chokladhjulet. Vi var förbi Skövde en snabbis också och köpte en bikini åt mig så jag också kunde bada med barnen. Adrian testade alla karuseller och ville göra allt man kunde göra. Vi hade ingen tv i stugan, så vi spelade yatzy på kvällen och skrattade och hade roligt. Vi skulle ha spelat minigolf men de var så himla mycket folk där så vi struntade i det. Vi hade velat stanna där lite längre men de gick tyvärr inte. Vi får väl kanske åka iväg igen, kanske i augusti eller nått. Vädret var toppen de med :). Adrian hade den bästa födelsedagen på länge så då blev jag väldigt nöjd. När vi kom hem så tog vi de rätt lugnt, hände ingenting speciellt alls.

I helgen så kom barnens pappa hit och hälsade på. Ja de slutade självklart inte bra som alla andra gånger. Herregud! Att man inte kan komma överens när de gäller barnens ens en gång. *suck*, ja men barnen tyckte de var roligt att han kom förbi så då är jag nöjd. Idag är de måndag igen och solen skiner på rätt bra där ute. Funderar på om vi ska gå till stranden och bada lite om vädret tillåter. Måste först städa här hemma efter Joleenes fina morgonkaos. Har kollat efter ett hotell att bo på inför Göteborgs resan. Japp åker till Göteborg nu på torsdag =). Gud vad roligt de kommer bli. Hoppas de blir kanon väder =))..

nä nu ska de städas..
















1 kommentar: