Summa sidvisningar

onsdag 1 maj 2013

Maj månad

God morgon
Valborg var väldigt spontan och trevlig :) och även 1 Maj var trevlig. Men man var bra trött på kvällen så de blev en tidig kväll. Nu är de äntligen maj och sommaren börjar sakta smyga sig fram :). Längtar ännu mer nu till värmen och semestern med barnen. Blir ju ingen resa utomlands men semestern kommer bli kanon ändå :). Vaknade imorse av att jag hade så ont i halsen. Blä för förkylning. Men solen lyser och de kan ju bli en kanon dag om man kämpar för de. Ska strax börja göra mig och Joleene klara för att gå till dagis. Funderade på att gå till gymmet men med tanke på att man är smått förkyld så tar jag nog bara en enkel promenad idag. Längtar så till helgen. Ska ha en barnfri helg och rå om mig själv bara. Bo på hotell och sova ut, njuta och bara vara.  Behöver de just nu. Behöver fylla på lite energi och faktura rå om mig själv en stund. Händer så fruktansvärt sällan. Men längtar ännu mer till på söndag för då kommer mina älskade barn hem igen. Saknar dom  så himla mycket ♥.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar