Summa sidvisningar

torsdag 2 maj 2013

Barnledig

God morgon! Idag är de fredag igen då. Veckorna går riktigt fort nu. Det är redan Maj månad, och de klagar man ju inte över direkt. Den här helgen blir inte som alla andra helger, nej för i helgen ska jag få vara ledig och bo på hotell o bara vara. Sovmorgon, hotellfrukost och bara vara jag. Det har varit ett väldigt tufft och intensivt år så jag känner verkligen att jag behöver detta, att få vara mig själv och inte tänka på nån annan just nu. Skönt att ha folk runtomkring mig som ställer upp <3. Så idag blir de att små plocka, diska undan lite och sen tar jag, Joleene och Alva en promenad till Läggesta.  Så himla fint väder så de blir skönt med en promenad.
Börja packa nu och små städa lite...

ha en trevlig helg på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar