Summa sidvisningar

onsdag 1 maj 2013

hehe pinsam anonym person

*asg* jag tror jag dööör av skratt. En fin kommentar hade jag fått in på mitt förra inlägg. Snälla du "anonyma" som har skrivit denna fiiina kommentar.. lär dig STAVA först innan du kommenterar, och nr 2.. oroa dig inte för min ekonomi du.  tror  nog att du min vän får mer av skattebetalarnas pengar än vad jag får ;). Du är väldigt pinsam just nu så var glad att du var anonym annars hade de blivit tufft för dig. jaa vad säger man.. inte tar de nån skada på mig, mer ett gott skratt som förlänger livet

nr 1 de heter skaffa jobb inte skapa jobb
nr 2 de heter skattebetalarnas inte skat betalare
nr3 de heter jävla inte javla
och nr 4 de heter äckel inte ekel

men allt detta visste du säkert innan, annars har du nu fått en enkel lektion i vanlig enkel svenska oh du högskoleutbildad höginkomsttagare =)


tack för mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar