Summa sidvisningar

lördag 27 april 2013

Kanon lördag som fortsätter på söndagen

En otroligt mysig o trevlig lördag hade jag igår. Adrian åkte till sin morfar i fredags o blir borta ända fram till på ons. Saknar honom massor redan ju :'(, men han har de jättebra hos morfar. Michelle åkte till en kompis igår o sov över där och kommer hem ikväll, så igår var de bara jag och Jullebulle hemma. Vi drog till E-tuna och shoppade lite. Hittade en del till mig själv faktiskt så jag är mycket nöjd. Joleene fick Mc Donalds medans jag fick Sushi till lunch, underbart gott ju. Vi avslutade dagen med att åka till Leos Lekland så Joleene fick leka av sig lite. Men Joleene var så himla trött eftersom hon inte hade sovit nå middag, så de blev lite lek bara innan vi åkte hem igen. Hon somnade på vägen hem igen ;), go gumman. De blev ost, kex, räkor o levande ljus framför filmen "mammas pojkar" igår kväll när Joleene hade somnat. Perfekt avslut på den underbara lördagen <3.

Imorse vaknade man på bra humör o solen lös så fint så. Idag blir de ev. en tripp till Biltema och köpa en skrinda åt Joleene som hon älskar så mycket. Jobbigt för mamma att dra hela tiden, men vad gör man inte för att göra barnen lyckliga. Ikväll kommer ju Michelle hem också, då kan hon ut och cykla medans jag drar Joleene :).. får väl se vad dagen har mer att erbjuda... en mycket härlig helg som nästan alla andra helger.  Städade gjorde jag igår kväll så jag slipper städa idag ;) perfekt ju!!

 Joleene är redo att åka iväg...utan skor ;)
 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar