Summa sidvisningar

fredag 26 april 2013

Solig tors mulen fre

Vilken fantastisk dag vi hade igår. Shoppade mer till barnen än till mig själv som vanligt. Blev en skinnjacka till mig (som jag har velat ha länge), jeansjacka till både Michelle o Joleene,  keps, mössor, solbrillor och örhängen. Dessutom passade jag på att ta 2 nya hål i öronen o de är också något jag har velat ha länge =). Blev mc Donalds mat till lunch innan vi åkte hem igen. Vädret var ju toppen igår, solen sken och värmen var på våran sida, så vi passade på att leka i lekparken en stund innan vi tog en promenad till affären o handlade mat. Joleene sov inge middag igår så hon var skapligt trött när vi gick hem från affären. Så himla grinig o inte alls lycklig. Men lyckades hålla henne vaken fram till 7 i alla fall. Ja dagen var bara toppen =). Men på kvällen så började Michelle frysa o vi tog tempen som visade att hon hade feber. Mammas flicka har inte haft feber på över 1 år. Så idag fick hon vara hemma från dagis o vila upp sig lite. Imorse hade hon dock inge feber men man vet aldrig, den kan ju bara komma tillbaka igen så hon fick vara hemma. Håller på att baka en äppelpaj just nu som ska ätas till efterätt efter middagen =). Lite kalas kan man väl få ha ;). När pajen är klar ska jag och Michelle gå ner på byn o handlade lite till kvällen så slipper man göra de senare. Måste dock iväg på eftermiddagen och storhandla också så man har man för resten av månaden. O med tanke på att jag är en "Rich Bitch"  så borde de ju inte svida i min plånbok eller vad säger du ;)?.. fy fan så dåligt hahaha...

Fan vad mulet de ska vara ute då..ska de börja regna snart tro?


nähä jaha.. dra iväg nu då..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar