Summa sidvisningar

fredag 24 maj 2013

Joleenes stol =)

Idag kom Joleenes fina stol hit. Perfekt för henne när hon ska äta mat eller göra andra aktiviteter. Hon satt jättebra i den när hon skulle äta middag, och hon älskar att sitta i den också. Ja de var verkligen något vi behövde =). Blev en tripp in till Strängnäs direkt efter och handla lite små saker. Fick med mig Emilia hem (Michelles kompis) idag också. Så vi tog en promenad till affären  och handlade mat som blev tacos. Nu är alla barnen ute och leker en stund och mitt hem är rent igen :) .snart dags att gå in och ha fredagsmys... ja om vi hinner de vill säga. de är snart läggdags för barnen...
Den här fredagen har gått väldigt fort måste jag säga. Imorgon fyller min underbara barndoms bästis år min "syster" Yonna =). Shit vad tiden går fort nu alltså. Träffade henne för 23 år sedan... shiiiit...
imorgon är de IKEA som gäller också.. här händer de grejer vettu...


Sätter in bilder på stolen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar